UNiQ Call Centrum
CZ | EN | ES

UniQ podnikový systém

Společnost UNIQ Systems, s.r.o., vyvíjí již téměř 12 let systémy CRM a ERP, pokladní, skladové, fakturační systémy, HR a docházkové systémy, kontrolní systémy a další.

Svým portfoliem pokrýváme rozsáhlou síť malých, středních a velkých firem v celé České republice a máme tak více než 200 spokojených zákazníků. Naším hlavním cílem je uspokojení potřeb klienta a dosažení stability podnikání k jeho maximální spokojenosti.

Napojení call centra na CRM

Samozřejmostí je napojení call centra na CRM, což bývá v mnoha případech nepostradatelné. Napojení call centra na systém pro řízení vztahů se zákazníky lze provést ve dvou rovinách, a to jako napojení na náš vlastní CRM systém UNiQ, nebo jako napojení na jiný externí CRM systém. Obě varianty jsou možné. Pokud zvolíte propojení na CRM UNiQ, bude to pro vás podstatně ekonomičtější a efektivnější řešení. Získáte tak naprosto komfortní a ucelený komunikační nástroj.



UNiQ CRM systém